UNDERBARA VÄNNER OCH BÄSTA VECKAN

Åååh vilken bra vecka vi har haft, det har varit helt sjukt roligt! Om du får chansen att göra ett sånt här utbyte - TA DEN! Tro mig, det kommer vara det bästa du har varit med om. 
 
Våra tyskavänner har åkt nu, men vi har hunnit med massor med skoj. Jag har inte haft en enda sekund ledig att sitta vid datorn så därav uppdateringen. Vi har hållt igång hela tiden. Vi har spelat Laserdome och volleyboll, visat dem hur en svenk kräftskiva går till, hunnit med Liseberg och Universeum och massa mer. Gud vad jag kommer sakna alla, det känns så knäppt att vi kanske aldrig kommer träffa varandra igen. Det måste vi!
 
Jag har ett gäng med bilder från våran kräftskiva som kommer upp senare idag, så ta och kolla in igen ikväll! Nu ska jag iväg på min kusins konfirmation och sen ikväll ska jag dra in en sväng till Skövde med tjejerna för att kolla in Matfestivalen som är i full gång där. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0