HATTFNATT

Haha, hallå på er! Måste bara börja med att säga: OH HERRE vad jag gillar mitt nya objektiv! Skärpedjupet och ljuset är fantastiskt, vilket är två egenskaper som jag verkligen uppskattar hos ett fotografi. Skärpan är även mycket bättre än på mitt förra Canon EF 50mm F1,8. Fast det objektivet tänker jag dock fortfarande rekommendera starkt, då det gör bilderna så otroligt mycket ljusare och finare än ett standardobjektiv!
 
Förövrigt så är det riktigt bra med mig! Julen börjar passera förbi och jag blickar istället framåt mot nyår och det nya året. Vädret kunde nog dock inte varit tråkigare. Det är ju sämsta möjliga tråkigaste vädret för oss fotografer. Varken löv på träden eller vacker snö. Inget som får min kamera att gå igång direkt. Dessutom blir det ju mörkt innan fyra så man kan inte heller jobba med ljuset. Usch! Vi får hoppas på en förbättrning snart. 

Kommentarer
Postat av: Bella

Så himla fin!! :D

2013-12-27 @ 17:21:12
URL: http://jennyizabella.se
Postat av: Anonym

Hej, har ett par boyfriendjeans hemma men tycker det är sjukt svårt att hitta nått o ha till. Skulle du kunna ge några tips på vad man skulle kunna ha för överdel till?

2013-12-28 @ 00:37:51
Postat av: Filippa

Alltså jag tkr verkligen att du sprider glädje med din blogg! Eller alltså så fort man tittar in här så blir man så himla glad!

Svar: Åh gud så roligt att höra! Tack så jättemycket fina du :D
Matilda

2013-12-30 @ 17:10:52
URL: http://kronholm.blogg.se
Postat av: Kajsa

Var har du köpt hatten? Sjukt fin! :)

2014-01-05 @ 20:47:29
URL: http://kajsaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0