NEW NAILS AND NEW YEAR

Igår var jag iväg hos duktiga Jennifer Olofsson i Töreboda och gjorde nyårsfina naglar, är supernöjd!
 
Jahopp, imorgon är det alltså 2014. Det är helt galet vad fort det här året har gått, ändå har jag hunnit med så himla mycket. Jag tänkte att ni ska få en årsresumé här på bloggen i veckan så kan vi tillsammans minnas vad som har hänt här. Ett roligt och bra år har det i alla fall verkligen varit, det kan jag säga!
 
Ikväll ska jag fira nyår ihop med mina härliga vänner. Vi ska vara ett gäng hemma hos mig först och äta riktigt gott, sedan ska vi ge oss iväg på större festligheter. Jag tror det kommer bli en superbra kväll!
Jag har faktiskt dessutom bestämt mig för att dissa klänningen, och kommer istället köra på en svart byxdress ihop med ett större silvrigt halsband och dessa Jeffrey. Lovar att visa er bilder på hela outfiten nästa år (imorgon hehe). 
 
Jag vill avsluta mitt sista inlägg för i år med att önska er alla ett riktigt riktigt gott nytt år! Måste även verkligen passa på att tacka er för året som gått, och för att ni fortsätter titta in här och uppskattar det jag gör. Ni läsare betyder allt för mig. Inget gör mig gladare än era härliga och peppande kommentarer. Ni är helt enkelt bäst, kom ihåg det och ha ett toppenbra 2014 nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0