SVARTVIT TORSDAG

Igår spenderade jag min dag med den här killen.
 
Jag blåser bort. Herregud vad det ska blåsa nu för tiden. Det var dessutom hur länge sen som helst som jag såg himlen eller kände solens strålar. Grått och trist är vad det är ute. Hela tiden. Den snön som fanns här är snart borta. VAD HÄNDER. Jag vill ju ha snö på julafton, vem vill inte det liksom. Om snön nu ändå har bemödat sig med att komma kan den väl stanna. I alla fall tills julafton. 
Men förutom det trista vädret är det bra med mig! Livet rullar på. Skolan trycker ganska hårt nu innan jullovet men det får det väl vara värt. Det ska ju bli så otroligt skönt med lov om en vecka! Så ikväll ska jag skriva om den industriella revolutionen. Och käka pizza. Och chips. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0