13 FEBRUARI

Ger er en urkass bild från gårdagen. Blått är fint iallafall.
 
Hej på er!
Jag har haft fullt upp de två senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen.Igår var jag på företaget Källbergs i Töreboda och jobbade hela förmiddagen och fotade produktionen. Sen tog jag en spontan tripp till Skövde på kvällen och det blev festligheter med fina Lovisa. Sov också hos henne sen, och kom hem runt 2 idag. Sen dess har jag tränat, tagit en långdusch och gjort mig redo för kvällen. För ikväll blir det nämligen utgång med härliga tjejer, och jag tror att det kommer bli en toppenkväll. Har dock ingen aning om hur jag har tänkt att jag ska kunna dansa hela kvällen med den träningsverken jag har, haha men det får gå!
 
Nu ska jag packa det sista för vet ni vart jag ska åka imorgonbitti? Jag ska till Branäs och åka skidor med familjen och Karl tills på söndag, ska bli väldigt kul! Dock kan jag inte säkra något vad gäller uppdateringen här, vet nämligen inte om jag kommer ha tillgång till internet där eller inte. Men jag ska försöka fixa det! I vilken fall så kommer jag ta massor med bilder så i värsta fall får ni en rejäl bildbomb när jag kommer tillbaka istället!
Oj herregud vad mycket text det blev nu för att vara jag. Dags att säga hejdå.
Kram på er alla fina!

Kommentarer
Postat av: emelie

härliga dagar du haft!

2013-02-13 @ 17:23:58
URL: http://emelienordquist.blogg.se
Postat av: Josefin

Var jättegärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna en bodylotion/mist frå Victoria´s Secret :D kram

2013-02-13 @ 18:10:43
URL: http://jjosefineklund.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag längtar tills bildbomben! :) <3

2013-02-13 @ 21:37:31
URL: http://justadreamer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0