BLOPPIS

Nu har jag städat garderoben ordentligt och hittat en del kläder att sälja. Men de var svårt att välja, och när jag tog alla bilder kände jag nästan att jag ville ha kvar de, haha! Alla kläder är i bra skick.
 
Jag bor ju i Töreboda (en bit utanför Skövde) och har ni inte möjlighet att komma och hämta kläder kommer en fraktkostad att tillkomma på runt 39 kr plagg. 
Storlek: 38
Pris: 200 kr
Beskrivning: En snygg innejacka/jacka. Den är i skinn utom ärmarna som är gråa. Den är som ny, har endast använt den två gånger. 
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 SÅLD
 
Storlek: 38
Pris: 50 kr
Beskrivning: Ett kortare turkosblått linne med öppen rygg och liten ficka i fram. Tycker det är ursnyggt men jag passar inte i färgen.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
SÅLD
 
Storlek: XS
Pris: 50 kr
Beskrivning: Vit spets t-shirt i fint skick.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 SÅLD
 
Storlek: M
Pris: 40 kr
Beskrivning: Militär t-shirt med trycket 83 på framsidan. Baksidan är helfärgad i mörkgrönt. Endast använd ett fåtal gånger.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 SÅLD
 
Storlek: 34
Pris: 140 kr
Beskrivning: Jensshorts med olika korstryck på. Tycker om dem jättemycket men dem är för små, därför jag har inte heller använt dem många gånger.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
SÅLD
 
Storlek: M
Pris: 60 kr
Beskrivning: Ett ljust orange linne med en liten ficka på. Knappt använt.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 SÅLD

Storlek: S
Pris: 50 kr
Beskrivning: Ett svart linne med skinnframsida och spetsbaksida. Använd en gång.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 
Storlek: S
Pris: 80 kr
Besktivning: Rosa silkig blus med knappar i fram samt två fickor. Jättefin festtopp!
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 SÅLD
 
Storlek: S/M
Pris: 60 kr
Beskrivning: En fin orange blus/linne med svart rosett i kragen och knappar i fram som inte är synliga.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 
Storlek: S
Pris: 40 kr
Beskrivning: Ett vitt brottarlinne med en mun i amerikanska flaggan på framsidan. 
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
SÅLD 
 
Storlek: S
Pris: 70 kr
Beskivning: En riktigt snygg brun tröja som är genomskinlig i mitten och i bak. Den har en likadan genomskinlig rand i bak. 
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
SÅLD
 
Storlek: XS
Pris: 70 kr
Beskrivning: En svart tröja/tunika med långa ärmar, den går egentligen nästan ändå ner till knäna, och har en dragkedja ibak. Knappt använd.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
SÅLD
 
Storlek: XS
Pris: 70 kr
Beskrivning: Ett grått linne med trycket "dance training" i olika färger på framsidan. 
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
SÅLD
 
Storlek: XS
Pris: 40 kr
Beskrivning: Ett marinblått linne med genomskinliga sidor.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 SÅLD
 
Storlek: S
Pris: 70 kr
Beskrivning: En jättesöt ljusgul/beige blus med detaljer på axlarna.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 SÅLD
 
Storlek: S
Pris: 30 kr
Beskivning: Ett oranget linne med en mindre ficka på högra bröstet. 
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
SÅLD
 
Storlek: XS
Pris: 40 kr
Beskrivning: En svart tröja med vit kant längst ner. Använd 2 gånger.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
SÅLD
 
Storlek: 34
Pris: 150 kr
Beskrivning: En jättefin vit klänning med en svart rand. Tycker mycket om den men den är för liten. 
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 SÅLD
 
Storlek: XS
Pris: 40 kr
Beskrivning: En vit och rosarandig oversize t-shirt. Använd ett fåtal gånger.
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]

Kommentarer
Postat av: wilma

Bältet som du har på dig på de flesta bilderna, vart kommer de ifrån? :)

Svar: Det är köpt på Gekås i Ullared, kram på dig!
Matilda

2013-02-24 @ 15:58:59
URL: http://weja.blogg.se
Postat av: Sanna Johansson

Åh super fina kläder! Skulle helt klart köpa alla om jag hade haft råd så att säga. Kommer det fler kläder eller är det slut sen? :) Kram

2013-02-24 @ 16:16:01
URL: http://sannasofias.blogg.se/
Postat av: Ellen Ivarsson

Har två frågor om bloppisen. Om man skulle vilja köpa ett klädesplagg, vart skriver man det till dig och hur får man hem det? Och om man skulle köpa mer en ett plagg samtidigt, blir det mer än 39 kr frakt då?

Kram!

Svar: Hej! Då mailar man mig på [email protected]. Och då får man välja om man vill sätta in pengarna på mitt konto eller skicka kontanter i ett brev till mig. Så fort jag fått pengarna skickar jag plagget/plaggen till dig. Ja tyvärr, för då blir vikten mer och då kostar frakten mer. Kram på dig!
Matilda

2013-02-24 @ 16:17:52
Postat av: Emma

Älskar allt! :D

2013-02-24 @ 16:18:40
URL: http://www.photobyemmaaa.blogg.se
Postat av: Aya

Superfina kläder! Tror jag ska köpa två saker...

2013-02-24 @ 16:26:38
Postat av: Anonym

Ska du ha mer bloppis? :)

2013-02-24 @ 17:05:47
Postat av: Johanna

Om man väljer att skicka det till ditt konto hur gör man det?

Svar: Maila mig om det: [email protected]
Matilda

2013-02-24 @ 18:42:35
Postat av: Anonym

faaaaaaaaaaan ja missa din bloppis ah så fina kläder

2013-02-25 @ 15:45:18
Postat av: Ida

Hej Matilda, jag undra bara vart du köper alla dina fina kläder? :) <3

2013-02-27 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0