NI ÄR BÄST

Melinda:
Hej! jag hittade din blogg för ett par veckor sedan via andra bloggar jag läser,då jag på nåt vänster klickade mig vidare in hit! 
Och gud,jag älskar varje ord du skriver! och dina bilder,helt fantastiska! Din stil,alltså hur du kär dig osv är ju helt underbar den också! 
Kommer natruligtvis fortsätta föjla din blogg,då jag verkligen fastnat för den! 
Ville bara det jag ville nämna, din blogg är grym!! 
Borde finnas fler som dig. 
keep up the good work girl. 
Kramkram! 

Maja:
Halloj, klickade för första gången in på din blogg idag och jag måste bara säga för det första, WOW du är jätte vacker! för det andra, du är en naturbegåvning på fotografi och jag tror verkligen att du kommer komma långt med det! För det tredje, så tycker jag att din blogg är super grym, kommer absolut fortsätta läsa den, räkna med mig. ;) 

Ha det bra, massa kramar från mig :D

Ana:
Hej Matilda! Jag är en tjej som bor i Kroatien och följer din blogg i jättelänge nu! Du inspirerar mig mycket! Älskar din style! Hälsningar från Kroatien! (P.s. förlåt för min dålig svenska) :)

Heidi:
Åhhh! så avundsjuk på dig!Du är verkligen jättefin!

 

Ååh det här är bara några av alla otroligt gulliga kommentarer jag fått dem senaste dagarna. Ni förstår inte hur glad jag bli av det! Jag vet att alla bloggare säger det men jag menar det verkligen när jag säger att ni är bäst! Det är på grund av er som jag älskar att blogga, ni är guld värda! Tusen tusen tack för alla fina kommentarer ni ger mig!

 

Kommentarer
Postat av: Aya

Du är bäst! Du inspirerar många och jag är en av dom. Älskar din blogg och älskar dig med!

2013-02-01 @ 17:34:26
Postat av: Kaffehörnan

Vad roligt att höra då blir man peppad. Ha en fin kväll

2013-02-01 @ 18:55:15
URL: http://kaffehornan.se/
Postat av: Linnea

Jag har följt din blogg sedan början av 2011 tror jag, och jag fastnade då, och jag är fortfarande fast! Din blogg är superbra, jag älskar din stil och du är typ helt perfekt! Ville också slänga in några ord, haha! :)

2013-02-01 @ 23:24:14
URL: http://linneag.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Sant att du får till fina bilder! Kan du inte berätta hur du redigerar dina iPhone bilder också? De har så fina filter!

2013-02-02 @ 09:05:15
Postat av: Johanna

Håller med alla!! Du har sån himla bra blogg Matilda! ❤

2013-02-02 @ 12:13:20
URL: http://pictwins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0