tildaengdahl @ instagram

Det senaste på instagram. Följ mig gärna, tildaengdahl heter jag där.

Kommentarer
Postat av: Märta

hejhej, jag följer dig på instagram, älskar din unika stil! skulle du kunna följa mig på instagram? jag heter: @martamalmqvist

2013-02-04 @ 16:42:08
Postat av: Emma

lägg ut en bild på alla dina skal, idag snäll :D

2013-02-05 @ 14:36:38
Postat av: ebbaklaraa [foto]

vad fina bilder!
jag har precis gjort ett inlägg om mitt rum på min blogg, gå gärna in och kika! :)

2013-02-05 @ 16:53:31
URL: http://ebbaklaraa.blogg.se
Postat av: Anonym

hej
alltså din blogg är så bra.. så fina bilder och allt! men undrar om du kan svara på en sak, vad du menar med .. att du förminskar bilden till 755pixlar och höjer skärpan lite innan innan du lägger ut på bloggen. ändrar du då direkt på kameran? och hur gör duu dessa justeringar? :)
ha det gott! kram till dig

Svar: Hej! Åh vad roligt att höra, tusen tack! Det gör jag i photoshop, men det går också enkelt att fixa i www.picmonkey.com, kram på dig!
Matilda

2013-02-05 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0