2 JULI

Jag för börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men det har varit lite mycket de senaste dagarna. Idag gick jag förbi och hälsade på Oliver på hans jobb, i utbyte mot en gratis glass förstås. Underbara vän!
 
Förresten så har jag själv gjort mina sista dagar på förskolan och påbörjat ett nytt sommarjobb. Jag jobbar nu på Visthuset, ett café precis vid Göta Kanal i Töreboda. Där kommer jag hålla till lite då och då under resten av sommaren. Så om jag skriver att jag ska till jobbet så vet ni vart! Kom förbi och ta en fika vet jag! 
 
Nu väntar jag på att Karl ska komma förbi på en pratstund och lite det-regnar-ute-mys. Ikväll blir det grillkväll med tjejerna. 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej, får jag fråga vilket typsnitt du har i din profiltext?
Älskar det verkligen ♥

Svar: Hej Ellen! Jag tror det är vanliga arial :) kram på dig!
Matilda

2013-07-02 @ 16:32:08
Postat av: Fanny

vart kommer kepsen ifrån? :)

jätte fin blogg!!

Svar: Den är från Beyond Retro :) Tusen tack fina du!
Matilda

2013-07-02 @ 18:08:13
Postat av: Jasmin

Shit va gullig han va! <3

2013-07-02 @ 19:30:11
Postat av: Mathilda

Är allt bra mellan dig och Richard? Är ni fortfarande tillsammans? Du skriver ju inte om honom så mycket längre. :c
Fin blogg förresten, älskar den så mycket! ♥
Kram

2013-07-02 @ 22:28:17
Postat av: Moa

Hej, vars köper du dina kepsar? Tacksam för svar!:)

Svar: Olika, men oftast på internet :)
Matilda

2013-07-03 @ 12:00:55
URL: http://moaalundqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

oliver have blogg ??

2013-07-04 @ 15:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0