GÖTEBORG

Har spenderat hela dagen i Göteborg med Oliver. Har hittat mycket snyggt! Ska försöka hinna med att fota en del av det jag köpt imorgon och visa er. Imorgon tänkte jag även städa min garderob, så det kanske blir en liten bloppis igen! :) 
 
Förresten så hoppas jag att ni inte hatar mig för att jag inte hinner med att blogga varje dag hela tiden. Jag har så mycket annat för mig men försöker ändå alltid ha tid för att ta bilder och blogga eftersom det är så roligt. Men jag tycker själv att det är bättre att blogga när det verkligen blir bra och man har inspiration till det istället för att det bara slänga ihop ett inlägg för att. Hoppas ni håller med, stora kramar på er! :D

Kommentarer
Postat av: Leila

hej!
Jo jag har en fråga!
om du ska fota natur-bilder, vad har du inställt slutartiden, bländaren och Ison på då?/ Tack på förhand :D

Svar: Det beror HELT på vilken ljus det är ute och vad motivet är, man får testa sig fram :) kram!
Matilda

2013-07-05 @ 10:57:54
Postat av: Anne

hejhej!
jag har en canon eos 600d, när jag ställer in ratten på M, så kan man ju bara ändra på slutartiden, den andra kan man inte ändra på? På AV ändrar man ju bländare och på TV alutaren, men om jag ställer in på vad jag vill ha så blir det ju inte så ämdå?, just nu blir mina bilder jätte mörka men jag vet inte vad jag har inställt på, HJÄLP ,kram på dig!

Svar: Hej! På M kan du ställa in allt. Tryck på kappen med Q på ovanför pilknapparna så kan du växla mellan stutaren, bländaren, ISO:n och alla andra inställningar :) på AV ändrar du bländaren och slutartiden ställer in sig automatiskt. Och på TV ställer du in slutartiden och bländaren ställer in sig automatiskt. Kram!
Matilda

2013-07-05 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0