MOT VÄSTKUSTEN

Sitter just nu i bilen påväg ner mot Varberg tillsammans med delar från familjen och bästa Amanda. Jag kan inte fatta att jag ska se självaste Håkan Hellström i egen hög person idag, det ska bli helt otrolgt. Har aldrg sett honom live tidigare så jag måste erkänna att jag minst sagt har sett fram emot detta. Han är fantastisk.
 
Efter vi har sett Håkan ikväll sover vi i Göteborg, och sen åker vi vidare mot Smögen imorgon och sover där en natt. Sedan vidare mot Hamburgsund och Grebbestad och lite andra småställen. Vi ska helt enkelt utforska västkusten de närmaste dagarna. Är hemma igen på måndag eller tisdag kväll. Ska bli himla mysigt faktiskt! Lena klippor och doften av saltvatten gör mig svag. Hoppas bara på bra väder!
Självklart blir min uppdatering här lite drabbad. Men räkna med mobilinlägg med iPhonebilder de kommande dagarna, och bildbomb från kameran när jag kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gud va grymt det var!!!

2013-07-27 @ 00:10:35
URL: http://kajsaericksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0