RIHANNA

Igårkväll var jag och Karl på Rihannas konsert i Globen. Det var verkligen en av de bästa kvällarna i mitt liv! Långt över mina förväntningar. Vilken brud. Snyggare människa finns knappast. Och man har ju hört att hennes röst ska vara sådär live, men hon var otroligt duktig! Både vad gäller röst, dans och hela framträdandet. Hon körde alla hits blandat med nya och gamla låtar. Grymt var det.
 
Efter mycket om och men beslutade jag ändå för att inte ta med kameran, och såg sedan att man dessutom inte ens fick ta med sig systemkameror in. Så ni får tyvärr nöja er med dåliga mobilbilder. Tyvärr blev videorna brutalt dåliga när jag laddade upp dem, men ni får en liten glimt iallafall! Vet inte som det syns så bra men vilka platser vi hade alltså! Vi stog 2-3 meter ifrån längst fram och när hon hängde sig över publiken var vi supernära att röra henne. Det var väldigt mäktigt att se hela globen stå upp och sjunga och vara så nära henne. 
 
Vi stannade även kvar i Stockholm hela dagen idag för att äta gott och shoppa. Visar er outfitbilder imorgon med lite av det jag köpte! Nu är det bara att tagga upp för nästan konsert. För vet ni vem jag ska se på fredag? Jo, nämligen Håkan Hellström. Ska bli helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du se håkan i varberg på sociten? Kan du inte ha en bloggträff här i varberg då? kram!

Svar: Hej! Ja det ska jag. Åh vad roligt att du är intresserad av det, men det finns nog inte med att förberedas nu. Men du är jättevälkommen att komma fram och säga hej! Kram på dig! :D
Matilda

2013-07-23 @ 22:12:38
Postat av: Anonym

På bilderna ser man ju att hon har en massa urcoola & grymt snygga outfits, men hur hinner hon byta dom under spelningen? Går hon typ iväg? Eller hur gjorde hon?

Ps. Din blogg är lika grym som rihannas outfits!
Ps2. & det är bra!

Ds.

Kram!

Svar: Ja precis, det hade hon verkligen! Det var snabba pauser mellan akterna när det bara spelades musik instrumentalt, och sen kom hon ut snabbt igen :)
Haha, åh vad roligt att höra fin fina du! Stor kram!
Matilda

2013-07-23 @ 22:35:06
Postat av: Hannah Danielsson

åh ska du se håkan i varberg? bor ju där, kanske man lyckas se dig! kraaam!<3

2013-07-24 @ 00:00:45
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Postat av: Pouline Gernes

SÅ avis

2013-07-24 @ 00:03:59
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul ni verkar ha haft det! Såg Håkan på Skansen och i Grebbestad i fredags, så sjukt jäkla bra var han! Ha så kul på fredag, kram :)

2013-07-24 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0