MINI-BLOPPIS

Jag tänkte passa på att sälja två klänningar idag. Tycker egentligen väldigt mycket om båda men jag tror inte att jag kommer använda de igen. Men snygga är de verkligen! Vill du köpa någon av dem, eller bara veta mer? Maila [email protected].
Storlek: XS
Pris: 130 kr + 39 kr frakt
Beskrivning: Krämvit spetsklänning med djupt urringad rygg. Hade den på min skolavslutning förra året, därav använd endast en gång. Köpt på nelly.com för 399 kr.
 
Köpa? Maila [email protected]
 
SÅLD
 
Storlek: 36
Pris: 130 kr + 39 kr frakt
Beskrivning: Svart långklänning med transparent rygg. Hade den på nyårsafton förra året, så även denna är bara använd en gång. Köpt på Ginatricot för 399 kr.
 
Köpa? Maila [email protected]
 
SÅLD
 
Undrar ni något är det bara att fråga :D

Kommentarer
Postat av: Joline

Kan Inte du visa hur man gör din frisyr, alltså flätorna, för det är så jäkla snyggt, men jag lyckas aldrig... :(
Kram

Svar: Hej Joline! Tyvärr kan inte jag heller, gjorde de där flätorna när jag var i Egypten. Kram på dig!
Matilda

2013-06-02 @ 13:34:33
Postat av: amanda

Jag är intressead av den vita klänningen :D

Svar: Den är tyvärr såld, men du är jättevälkommen att kolla in på nästa bloppis! :)
Matilda

2013-06-15 @ 14:39:32
URL: http://www.byaamanda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0