NATIONALDAGEN

Jag vill leva jag vill dö i Norden. Ja, idag har älskade Sverige nationaldag, lite uppmärksamhet förtjänar det väl ändå? Jag var och kollade på musikkåren och drillflickorna (min lillasyster är med där) i Töreboda som uppträdde idag. Trevligt trevligt. Jag hoppas ni alla har haft en bra nationaldag och hissat flaggorna!
 
Senare idag åkte jag och Richard upp till min sommarstuga och spenderade restan av dagen där. Med risk för att låta töntig, men åhhh så härligt det har varit. Tog massor med bilder där med, men dom får ni se imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emilia Heribertsson

Åh vad kul med någon mer som drillar, jag drillar i Varberg, skulle inte du kunna lägga ut en video på när dom drillar, det skulle varit jätteskoj!;)

2013-06-07 @ 07:40:34
URL: http://annlinneas.blogg.se/
Postat av: emmasfotografier

Åh vad mysigt! :D
Ska åka från Jönköping upp till Töreboda imon och cykla längs Göta kanal. När jag fick veta att vi skulle göra detta tillät jag faktiskt mig själv att bli lite starstrucked, haha! Jag älskar verkligen din blogg - du är grymt duktig!
Kram! :D

2013-06-07 @ 22:41:48
URL: http://tjugondejanuarii.blogg.se
Postat av: Julia

De var i älgarås , Inte Töreboda !

Svar: Ja visst var det de! Men jag menade att det var musikkåren och drillflickorna från Töreboda som uppträdde :)
Matilda

2013-06-13 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0