I MINA HÖRLURAR JUST NU

 
 
 
 
Idag har det varit långt ifrån min turdag. Det har till och börja med varit svinkallt, jag som verkligen trodde att våren var på väg. Sen har min skoldator gått sönder så jag känner mig helt handikappad. Måste lämna in den på lagning imorgon och kommer bli utan den länge. Tog dessutom med mig min egna dator till skolan för att kolla om jag kunde installera våra program på den datorn så länge, men det funkade inte. Så jag släpade alltså två datorer till och från skolan helt i onödan. Tro mig, det var svintungt. Och som grädde på moset har jag namnsdag idag. Sämsta namsdagen någonsin. Tur att det finns bra musik som kan pigga upp en. Dessutom är det fredag imorgon, och jag längtar som en galning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0