PIZZA OCH MUSIK

Två bilder från igår.
 
Igår hade jag den bästa onsdagen på länge. Hade sådan tur att sista lektionen var inställd så vi slutade redan vid 12 så åkte jag hem och lunchade med mamma i Töreboda. Sen åkte jag in till Skövde igen och mötte upp Stina och vi tog bussen till Skara. Väl i Skara mötte vi upp Oliver, pratade lite med honom och sen blev det pizza. Jag har ätit LCHF och tränat i flera veckor nu så det var dags för en pizza! Vi fort vi ätit upp gick vi till bowlingen i Skara och kollade på när musikprogrammet i Skara (där oliver går) uppträdde. Träffade även mycket annat roligt folk och det blev en jättebra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums med pizza!

2013-03-07 @ 11:02:25
Postat av: Rebecca

Snälla Matilda svara så snabbt du kan, vill gärna veta om den jackan och pälsen, vart du köpt dom och om det var längesedan och sen hur mycket det kostade! Tack för svar :)

Svar: Hej! Båda är köpta på H&M och jag tror att de fortfarande finns kvar :) kram!
Matilda

2013-03-07 @ 11:27:30
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om lchf och vad du tränar och hur ofta? Kram

2013-03-07 @ 12:09:22
Postat av: Emelie

Jag äter också efter LCHF! tycker det är suveränt! :D

men när slutade du med det? :D för på dina mat bilder är där ju havregryn, frukt och vitt bröd :D men innan dom hade du kanske redan slutat? :D

Svar: Ja visst är det! :D
Jag har ätit det 3 veckor i streck men lite till och från ganska länge.
Jag slutade i måndags :)
Kram på dig!
Matilda

2013-03-07 @ 14:20:21
URL: http://ewelew.blogg.se
Postat av: Emma

Mumsigt med pizza :)

2013-03-07 @ 16:33:39
URL: http://www.photobyemmaaa.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hej, tack så mycket för svaret men du sa aldrig hur mycket dom kostade :(

Svar: Jag minns inte exakt tyvärr, men det var inte så mycket.
Matilda

2013-03-07 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0