TYSKLAND DEL 1

Godmorgon! Jag har precis suttit och kollat igenom alla 852 bilder som jag har tagit med kameran i Tyskland, det blev en del kan man säga! Min första tanke var att bara välja ut några få bilder att visa er så det blev ett inlägg. Men allt eftersom jag kollade på fler bilder så insåg jag att det finns så himla mycket jag vill visa er! Därför delar jag upp alla bilder i olika inlägg.
Jag har också fått många frågor om vart i Tyskland jag var, så för er som undrar bodde vi i staden Neubrandenburg i nordöstra Tyskland.
 
Här har ni alltså del 1 av Tysklandsresan. De första bilderna är från måndagen när vi anlände till tågstationen i Tyskland. Där fick vi vänta i 1 timme innan tåget till Neubrandenburg gick, så jag passade på att ta fram kameran.
Resen av bilderna här nedanför är från tisdagen. Då åkte vi ett stort gäng till staden Schwerin (drygt hälften av oss svenskar och våra tyska värdar). Vi kollade bland annat på ett väldigt fint slott. Sehr gut!

Kommentarer
Postat av: Elin

vilka fina bilder!!

2013-05-26 @ 13:39:13
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Emma-Karin

Åååå, så himla roligt för er. Går också på tyska och hoppas på att vi drar iväg dit också! :)

2013-05-26 @ 14:44:13
URL: http://vimotvarlden.webblogg.se
Postat av: Isabelle

Härliga bilder :3
Coolt hus på sista bilden:D

2013-05-26 @ 17:04:39
URL: http://fames.se/isabelle
Postat av: Anonym

Vem bodde du hoss? :), ska också åka, men vi åker till Frankrike ;)

2013-05-27 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0