EVERYTHING THAT KILLS ME MAKES ME FEEL ALIVE

Har varit dränkt i läxor den senaste tiden, så det är vad jag har hållit på med de senaste dagarna. Hade så mycket hellre varit igång med kameran istället. Det är så jobbigt när man får massor med fotoinspiration och inte har tid. Dessutom förstör ju verkligen mörkret så här års. När jag åker till skolan är det svart ute, och när jag kommer hem från skolan är det också svart ute. Men då får man också passa på att testa lite nya fotoideér anpassade till mörkret. Ser fram emot detta!

Kommentarer
Postat av: Tösen

Tycker du har fantastiskt fin frisyr! Själv är jag totalt handikappad när det kommer till att fixa till mitt hår.. Andras går bra, men mitt eget lyckas jag helt enkelt inte med.. kunde du inte göra ett inlägg där du visar hur du gör? :)
En otroligt fin blogg som du har!

2013-11-22 @ 17:23:08
URL: http://tsen.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh så vacker du är! Ja usch för mörker, om bara snön kom och gjorde allt lite ljusare!

2013-11-24 @ 15:32:57
URL: http://lundgrenhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0