FILMOMSLAG

Här får ni se en skoluppgift jag precis blivit klar med. Vi skulle göra ett filmomslag till valfri film. Jag hittade på en film och tanken är att det ska vara en skräckfilm. Såg dock att det fanns en film som hette "Trapped" så jag tog skådespelarnamnen ifrån den filmen. Vad säger ni, skulle ni vilja se den? ;)
 
Annars så händer det inte jättemycket i mitt liv just nu. Jag har tränat och pluggat de senaste dagarna. Har även gått och förälskat mig i Daniel Adams-Rays nya skiva. Shit vad bra han är! Otroligt bra skiva, och han är en fantastiskt artist. Lyssna lyssna! 
Har förresten tagit en större, mer läsbar bild på artikeln om mig eftersom många av er var intresserad av att läsa den. Klicka här för att läsa artikeln!

Kommentarer
Postat av: Stina

hahahaha Bacon!

2013-11-13 @ 20:43:08
Postat av: Emma

Tyckte att bilder var sjukt fin och så men jag tyckte inte att den passade till en skräckfilmsomslag. Det kanske bara är jag men jag tycker att den hade passat med till en drama. Sjukt fin blogg och e sjukt fin tjej dock!
Tummen upp för dig!

2013-11-13 @ 21:06:34
URL: http://emmaing.blogg.se
Postat av: Ida Lindborg ♡

Åh perfekt till en skräckfilm ju!!! perfekt bild verkligen, såå fint :D

2013-11-13 @ 21:50:51
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Anna | Lauana

Får inte känslan att det är en skräck film när jag ser bilden, kanske bara en lite annorlunda bild, men diggar det skarpt ändå! Sjukt fin bild dock :)

2013-11-14 @ 12:05:48
URL: http://lauana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0