FÖLJ MIG

Här får ni tips på några fler ställen än min blogg att följa mig, om ni är sugna!
 
Instagram har för mig, liksom för många andra, blivit något av det roligaste jag vet! Det är så roligt och enkelt att posta bilder. Här lägger jag upp både en hel del privata bilder som jag inte publicerar på bloggen, och även bilder från fotograferinar eller liknande för att visa att det finns nytt inlägg uppe på bloggen. På min instagram finns lite allt möjligt. Passar dig som tycker om mina bilder i bloggen och vill se ännu mer!
 
 
Jag är ganska ny på twitter faktiskt. Skaffade det bara för några veckor sedan. Men det är riktigt roligt! Så kul att bara få skriva av sig om sina åsiker och tankar, eller bara skriva om saker som är mindre viktiga. Mitt twitterkonto passar er som vill lära känna mig ännu mer, för här är jag ärlig och personlig.
 
 
Jag har ju även självklart ett spotifykonto! Musik är ju bland det bästa som finns. Jag olika spellistor för olika tillfällen. Passar dig som vill veta vad jag lyssnar på helt enkelt!
Party - Passar bra att spela på festen, eller bara när man är festsugen eller känner för sådan musik!
Älskade Håkan - Alla mina favoritlåtar med the one and only Håkan Hellström. För mig förtjänar han en egen spellista!
Chillmys - Här finns musik som får mig att må bra. Mysig musik så att säga. Allt från Veronica Maggio och Kent till Melissa Horn och The Tallest Man On Earth. 
Tears - Musik som helt enkelt passar när du vill gråta. När du är deppig och ledsen.
Matilda - En blandning mellan allt! En spellista jag har haft väldigt länge och som innehåller många låtar. Det är min standard spellista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0