TEAM ELISA I FINAL I KÖRSLAGET!!

Helt crazy, vi så obeskrivligt glada! Team Elisa är i final i Körslaget 2013. Haha så himla galet! Detta trodde jag verkligen inte för en månad sen. Vilken resa det har varit. Jag kan verkligen inte tacka er nog för allt stöd och alla röster. Det här är så otroligt roligt, nu måste vi verkligen se till och vinna!! Nu laddar vi om igen och taggar gärnet. Den här veckan lämnar vi Töreboda redan på torsdag för att repa i Stockholm, så vi måste träna mycket tills dess för att kunna prestera. 
Jag är ledsen att bloggen blir lite lidande, men jag hoppas ni förstår! Som sagt tack för att ni hänger kvar fast jag är lite tråkig nu. Jag är tillbaka precis som vanligt med bloggandet när hela körslaget-grejen är över. Men först måste vi vinna. Så jag hoppas verkligen ni är med oss på lördag igen bästa ni! :D

Kommentarer
Postat av: petronella

åh så kul! grattis! och jäklar vad fin du är, dina ben är otroliga!

2013-10-13 @ 23:12:18
URL: http://hejpetronella.blogg.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt! Önskar er stort lycka till i finalen :)

2013-10-14 @ 10:10:08
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Oliver Knutsson.

Nu jäklar kör vi denna vecka och fixa bookslut tycker jag! ;)

2013-10-14 @ 11:42:08
Postat av: Julia

Så kul för er, ni är så himla duktiga och ni ska ta hem det!!

2013-10-14 @ 15:51:45
URL: http://juliakling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0