MOT STOCKHOLM

Här har ni två nyredigerade bilder på snygga Lovisa som jag inte hunnit visa.
 
Just nu sitter vi på bussen på väg upp till Stockholm. Vi är supertaggade inför helgen! Först ut på schemat är inspelning på hotellet ikväll med alla andra körerna. Det ska bli så himla roligt att träffa alla igen! Sen blir det rep imorgon och på lördag är det dags för final i Körslaget. Är så otroligt laddad, vi kommer verkligen göra ALLT för att vinna! Vi kan ju inte snubbla på mållinjen nu när vi är såååå nära. 
 
Jag har dessutom glömt att nämna en helt annat sak för er. Vet ni vart jag åker på söndag? Till Cypern! Det har varit så mycket med Körslaget nu så jag har nästan glömt bort det. Final på lördag och Cypern på söndag morgon, känns inte helt fel! Jag ska dit med familjen och stannar i en vecka. Det ska bli så skönt att få vila en vecka nu med tanke på all stress som har varit. Jag kommer dessutom ha internet där och ta med mig datorn så förhoppningsvis kommer jag kunna blogga också, jippi!

Kommentarer
Postat av: emmasfotografier - självportätt - natur - vardag

Lycka till på lördag!
Vad som än händer så är ni helt klart bäst! Håller verkligen tummarna för att ni vinner, det är ni värda!
Kram :)

Svar: Tusen tack, verkligen! Åh vad roligt att höra! Vi kommer göra allt, och ge gärnet. Kram på dig!
Matilda

2013-10-17 @ 18:40:03
URL: http://tjugondejanuarii.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej!
Skorna var ju döö snygga! Kan du fråga vart de kommer ifrån? :)

Svar: Hej! Ja men visst är dom! Det är primeboots :) kram!
Matilda

2013-10-17 @ 22:56:06
Postat av: Johanna

Ojoj vilken fin blogg du har! Har aldrig varit inne här förut, men jag kommer helt klart kika in här igen! Keep up the good work :)

2013-10-18 @ 22:54:10
URL: http://johannaosv.blogg.se
Postat av: evelina

Grattis till vinsten :)

2013-10-19 @ 23:01:37
URL: http://evelinaapersson.devote.se
Postat av: Nina

Grattis till vinsten! Ni va så duktiga och du såg verkligen glad ut när du sjöng!

2013-10-20 @ 11:53:22
Postat av: vendela

vart kommer jackan ifrån?? Hur snygg som helst!

2013-10-25 @ 16:26:26
URL: http://vendelafalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0