SEMIFINAL I KÖRSLAGET

Bilder tagna av Stina.
 
Ikväll kör vi igen i Körslaget (glöm inte kolla på tv4 kl 20:00 ikväll!). Men den här gången är det mycket som står på spel. Vi i Team Elisa i är i final om vi går vidare ikväll, det är helt sjukt! Det här trodde jag verkligen inte för några veckor sedan. Men det är så otroligt roligt verkligen. Även om det tar så mycket tid så är det värt det. Så himla kul att lilla Töreboda sätts på kartan också, min kära hemort hihi. Vi vill verkligen det här, och vi kommer ge ALLT! Det skulle betyda så himla mycket ni ville rösta på oss. Det är tack vare er som vi har kommit så här långt. Jag trodde inte att Körslaget skulle komma att betyda så här mycket för mig men man vill veeeeeeerkligen inte snubbla på mållinjen nu. Jag är ju en sådan vinnarskalle!
 
Jag skulle bli så otroligt glad om ni ville rösta på oss! Ring 099 402 02 eller smsa elisa till 72 400. Varenda röst gör så himla mycket, det betyder massor!! Vi vill så otroligt gärna gå till final! 
 
Såg även att några av er noterade att det var ett inslag om mig och Oliver i förra programmet och kommenterade om det här. Kul att ni la märke till det! Det var ganska kul och spela in det faktiskt, haha. Himla kul och se hur det fungerar, det är ju inte alls som man tänkt sig. Det tog över 2 timmar att spela in den korta snutten, men roligt var det!
 
Och tack till alla er som hänger kvar här på bloggen fast jag är ganska tråkig och oinspirerande just nu. Det kommer bli en ändring på det när Körslagetvågen är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0