VI ÄR VIDARE!

WIHO!! Är så himla glad just nu, helt otroligt att vi i Team Elisa är i semifinal, så himla roligt! Haha gud så fjollig jag låter, men det känns så himla roligt! Tack så jättemycket till alla som röstat, det betyder massor!
 
Jag är väl medveten om att uppdateringen här är sådär halvdålig. Men jag hoppas ni förstår, vi repar inför Körslaget varenda dag nu och dessutom måste jag försöka sköta skola så gått det går. Jag trodde att jag skulle klara av att sköta bloggen som vanligt ändå men nu när vi ska repa in två låtar plus öppningslåt varje vecka så är det väldigt tajt med tid. Jag gör så gott jag kan, och bloggen kommer i vilket fall komma igång som vanligt när hela körslaget-grejen är över :D 
 
Vi kom hem kl 2 inatt men det är ingen vila för det. Idag har vi en konsert i Töreboda gästhamn 15:30 där vi sjunger tre låtar med Elisa i spetsen. Vore superkul om alla som har möjlighet kom och tittade. Tv4 är äver där och spelar in, det ska användas i nästa veckas inslag. Hoppas vi ses! :D
Mängder med kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: JosefineG

Grattis! :D

http://Josefineg.com

2013-10-06 @ 17:19:37
URL: http://josefineg.com
Postat av: Matilda

också glad att ni gick vidare! :D inslaget om dig och Oliver var jättekul att se, haha! :D blev chockad när jag såg er haha ;)

2013-10-06 @ 19:33:13
URL: http://1donedirectionnovell.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0