VI VANN KÖRSLAGET 2013!!

Lite fler bakom kulisserna bilder från Körslaget.
 
Jag har varit helt borta i en vecka - jag vet! Trodde stenhårt att internet skulle fungera bra i Cypern (där jag har hållt hus den senaste veckan) men det var helt otrolgit segt. Jag lyckades få ut en instagrambild då och då om jag kämpade, men att försöka ladda upp en bild på bloggen var bara att glömma tyvärr. Men nu är Körslaget och allt resande över, så jag är tillbaka som vanligt på bloggen. Tack för att ni stått ut och hänger kvar!
 
Cypern-bombade kommer ni bli de kommande dagarna, men vi börjar med Körslaget - VI VANN!! Helt sjukt. Mitt älskade lilla Töreboda med Elisa i spetsen stod som segrare i Körslaget 2013. Jag kan knappt fatta att det är sant, det är för stort för att förstå. Jag är bara så otroligt glad att jag har fått chansen att vara med och ta del av detta. Körslaget är verkligen något av det roligaste jag någonsin varit med om! Jag måste verkligen säga ett jättestort tack till produktionen bakom Körslaget, till alla underbara människor som har stöttat och röstat på oss, till Team Elisa som blivit som min nya familj, till fantastiska Elisa och till alla grymma körmedlemmar i alla de andra körerna! Dessa människor har gjort min höst till den roligaste någonsin. Det kommer bli riktigt tomt nu. Men det här kommer jag minnas för alltid, oförglömligt är vad det är!

Kommentarer
Postat av: Emma-Karin

Grattis Matilda! Ni har varit så himla duktiga :)

2013-10-27 @ 15:45:53
URL: http://vimotvarlden.webblogg.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Men åh vad roligt! Grattis!

2013-10-29 @ 08:23:19
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0