BLOPPIS

Tänkte passa på att sälja lite kläder då jag behöver plats för att fylla höstgarderoben. Behöver dessutom skrapa ihop lite till pengar för att ha råd med en sak jag har sparat hela till hela sommaren för att köpa. Vad det är kommer ni förhoppningsvis få se här snart! 
Hoppas du hittar något som verkar intressant. Allt är i bra skick. Maila [email protected] vid intresse! 
Storlek: M
Pris: 180 kr + 39 kr frakt
Beskrivning: Supersnygg jacka som man kan ha långt in på vintern. Grå med svarta ärmar och snygga detaljer i fram. 
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 
SÅLD
 
Storlek: 34
Pris: 150 kr + 39 kr frakt
Beskrivning: Vit klänning med rosa dipdye och två "öppningar/snitt" i fram längst ner. Transparent rygg som även är och urringad ner till ungefär halva ryggen. 
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 
SÅLD
 
Storlek: S
Pris: 80 kr + 39 kr frakt
Beskrivning: Vitt transparent spetslinne. Väldigt fint!
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]
 
SÅLD

Storlek: M
Pris: 80 kr + 39 kr frakt
Beskrivning: Ljusrosa linne med ett smått silvermönster på. Volang i midjan.  
 
Köpa eller veta mer? Maila [email protected]

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Edenberg

Åh så snygg jacka! Har mejlat om den, hihi! :3

2013-09-03 @ 14:21:10
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se
Postat av: M A R I A P A L M - FOTO & VARDAG

åh :( ser att jackan är såld, men var är den köpt från början så kanske det finns en liknande där? :) letar efter en jacka som en galning och den här var sjukt snygg!

Svar: Jag köpte den på Ginatricot, men jag tror tyvärr inte att den finns kvar är jag rädd :/ kram på dig!
Matilda

2013-09-03 @ 19:56:08
URL: http://mariapalm.blogg.se
Postat av: hjjonsson.blogg.se

Fina grejjor!

2013-09-03 @ 20:37:39
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0