HELGEN

Jag hade en grym helg i huvudstaden. I fredags blev det som sagt en hel del shopping, köpte jackan på vänstra bilden längst upp bland annat. Supersnygg skinnjacka från ZARA. Sen åt vi en riktigt god middag på en italiensk resurang, mums! Vi avslutade kvällen med att se Snabba cash - Livet Deluxe. Som var över förväntan faktiskt. Tyckte att den förra Snabba Cash var en besvikelse men denna var riktigt bra och spännande! 
Sen drog vi igång med tjejmilen igår. Ni skulle hört mig på morgonen alltså. Ursäkta mig men ibland kan man undra hur mycket snor det finns i en näsa egentligen. Jag var verkligen inte frisk. Men jag körde på ändå. 24 grader i skuggan var det under hela loppet men jag tog mig imål. Jag sprang hela milen, vilket jag inte var säker på att jag skulle klara så fytusan vad glad jag var. 62 min sprang jag på, vilket jag är jättestolt över för att vara lilla mig. Var så himla lycklig! Roligt var det också, hela stämningen och allt. Detta vill jag göra nästa år igen!
 
Förresten så fick jag mängder med kommentarer igår angående att ni såg mig vara med på Körslaget haha! Och ja, det var jag. Jag var med när de filmade auditions från Team Elisa. Min älskade lilla ort Töreboda är med i Körslaget iår, så himla roligt! Med 4000 personer i tätorten och 9000 i kommunen så blir det ju en jättestor grej såklart! Har ni hört talas om Elisa's? De är vann dansbandskampen 2010. Sångerskan i bandet (Elisa) kommer från Töreboda. Så det är hon som ska vara med och representera oss. Så man var ju bara tvungen att söka! Jag gick dit ihop med Oliver som en kul grej. Jag kom inte med men det gör mig absolut ingenting, jag hade nog inte haft tid ändå. Men Oliver kom med (!), plus massa andra härliga människor härifrån. Så jag tycker absolut att ni alla ska kolla in tv4 på lördagar kl 20:00 och rösta på Team Elisa och Töreboda. För de är grymma!!
 
Måste även verkligen tacka för alla era tips i förra inlägget! Många av er rekommenderade Google Web Fronts, vilket är precis vad jag använde mig av nu den här gången för att kunna ha ett typsnitt som alla ser. Så nu är det löst. Nu ska jag titta vidare på era tips för att lösa mitt problem att rubriktexten blir lite tjckare. Men som sagt stort tack för eran hjälp, ni är bäst!
 
Haha ops vilket mega-inlägg det blev! Brukar inte text-bomba på det här sättet. Hoppas att någon orkade läsa! ^^

Kommentarer
Postat av: Elin Ernér

HAHA så har jag nyss frågat detta i en annan kommentar! Hahah förlåt att jag inte hade läst detta inlägget före, du kan strunta i min andra kommentar haha!

Svar: Haha det är ingen fara alls! Blev lika förvånad jag när jag såg mig själv, haha! ;)
Matilda

2013-09-08 @ 20:56:48
URL: http://elinerners.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, jag tänkte väl att det var du som var med och sökte :)! Ja, kul att Elisa är med och representerar lilla Skaraborg :)! Dock hejar jag på Team Weise ;)

2013-09-10 @ 17:15:40
URL: http://livetenligtliisa.blogg.se
Postat av: Michelle

såg dig vid centralen i Stockholm tror jag :)

2013-09-10 @ 18:41:28
URL: http://mmichas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0