I CAME IN LIKE A WRECKING BALL

Joanna knäppte den här bilden på mig i onsdags på fotolektionen med min kamera. Kan dock inte bestäma mig om den är snyggast i svartvitt eller färg, vad tycker ni?
 
Hur bra är inte förresten Miley Cyrus nya låt "Wrecking Ball"? Älskar den. Sen kan man säga vad man vill om henne och hennes nakna musikvideo som har varit mycket omtalad. Men jag är beredd att försvara henne. Hur naken är inte Rihanna i musikvideon till "Stay"? Eller Lady Gaga i "Applause"? Anledningen till att man kritiserar stackars Miley så hårt är för att hon en gång varit Hannah Montana, den oskyldiga typen så att säga. Jag kan se konsten i det nakna, och både musikvideon och låten är väldigt känslosam, avskalad och vacker in my opinion. Go Miley!
 
Förresten, om ni kollar i min sidomeny till vänster så hittar ni "KAMERA". Där har jag nu uppdaterat hela min kamerautrustning ifall ni vill kika in och kolla! :D
 
Äntligen så är det fredag också! Det känns kanon måste jag erkänna. Ikväll blir det fredagsmys med taco hos Elisa. Känner även för att trycka i mig en himla massa godis om jag ska vara ärlig. Man kan inte vara nyttig hela tiden! 
Hoppas ni alla får en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: emmasfotografier - självportätt - natur - vardag

Jättefina bilder ! :D
Jag ÄÄÄÄÄLSKAR Mileys nya låt OCH musikvideon. Dock vet jag inte vad jag ska säga om "We can't stop" , den var lite over the top, eller vad man ska säga. Men Wrecking ball är helt fantastisk! :D

Svar: Tack fina du! :D
Håller med dig precis faktiskt. Men Wrecking ball är en grym låt!
Matilda

2013-09-13 @ 17:21:32
URL: http://tjugondejanuarii.blogg.se
Postat av: emma

bra bilder och håller med dig till 110% om Miley, folk är så dömande och sexualiserar hennes kropp så mycket när hennes nakenhet står för något vackert.

2013-09-13 @ 18:55:59
URL: http://existerar.webblogg.se
Postat av: Rebecca

Jag tycker att den i färg var finast :)

2013-09-14 @ 08:54:29
URL: http://rrrebeccah.blogg.se
Postat av: Ellen

Sååå vacker! Men gillar den svartvita bäst! <3

2013-09-14 @ 09:51:40
Postat av: Sara

I färg tror jag! Jag älskar verkligen också Mileys nya låt och jag håller med dig om videon. Men jag tror inte man ogillar den för att hon var Hannah Montana, hon är ju helt förändrad som Miley nu.. Förut var hon en jätte bra förebild för tjejer, men nu tycker jag inte det. Jag tror man tänker mer på förändringen hos hon på så kort tid.. Och förändringen var inte super bra med tanke på åldrarna på hennes fans.

2013-09-14 @ 12:06:32
Postat av: Vendela

Gu så fina bilder :)
Håller med dig om miley. Hon får vara hur naken/påklädd hon vill liksom ;)
Kram!

Förresten Sara som kommenterade där uppe, Miley ska väl inte behöva vara någon annan än sig själv på grund av dom som valt att "följa" henne?

2013-09-14 @ 19:25:36
URL: http://vimotvarlden.webblogg.se
Postat av: Anonym

Sjuuuuuuuuuuukt fina bilder du tar!
Jag tror att Miley får mest hat efter det hon gjorde i VMA's, det var helt sjukt, både hennes eget uppträdande och det hon gjorde var att spotta på jämnlikhet när hon uppträdde med Robin Thicke med hans äckliga och nedtryckande låt, däremot håller jag med om att hennes nya låt är grym :)

Svar: Tack så jättemycket!
Jag håller absolut med dig om det. Det uppförandet var riktigt dumt av henne tycker jag.
Kram! :)
Matilda

2013-09-14 @ 19:46:46
Postat av: Sarah

Du är så fiiiin du! Gillar den mer i färg :)
Jag håller med dig om Miley, ja menar alla andra är ju minst lika nakna som hon i sina musikvideos.

2013-09-14 @ 21:11:26
URL: http://sarahss.blogg.se
Postat av: Sara

Vendela: Vi vet väl inte om det där är hon själv eller om hon gör det för uppmärksamheten? Det vet bara hon själv. Det är min åskit..

2013-09-15 @ 13:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0