KÖRSLAGET BAKOM KULISSERNA

Tog som sagt med mig kameran till Stockholm den här veckan, så här har ni lite bakom kulisserna bilder från helgen. Ljuset där inne var superdåligt, men bättre dåliga bilder än inga bilder tänkte jag! 
Nästan alla bilder är tagna bakom scenen i Körslaget lokalen/studion. Utom de i början på bussen på väg till Stockholm, och en i mitten på vårt fina hotellrum. Team Elisa gick ju vidare för att få sjunga ännu en vecka, wiho! Tusen tack till alla ni som röstade, vi vill verkligen stanna kvar. Det är ju så galet roligt! 
 
Såg ni programmet? Vad tyckte ni om oss i Team Elisa? :D

Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vad kul att få se de här bilder :) Måste helt klart ta och kolla på Körslaget känner jag :)

2013-09-29 @ 16:42:53
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Anonym

måste bara fråga om man får pengar för att delta? jag förstår att man gör deltar såklart utan pengar för det, måste va en skitkul upplevelse! och lyx att få sova på hotell och bli sminkad och stylad sådär varje helg :) men är nyfiken bara!

Svar: Nej man får inga pengar för det :) Det är väldigt mycket jobb, men suuuuperkul också! Så det är värt det :)
Matilda

2013-09-29 @ 17:13:58
Postat av: Emma-Karin

Ni var så duktiga! Jättekul att se dig "in action" eller vad man ska säga haha ;)

2013-09-29 @ 19:57:38
URL: http://vimotvarlden.webblogg.se
Postat av: moa

Men går inte du i skolan, hur gör du då?

Svar: Jo det gör jag. Jag får ta ledigt varje fredag :)
Matilda

2013-09-29 @ 22:05:22
URL: http://megapixell.blogg.se
Postat av: LINN

Jag såg er på tv! Det ser verkligen super roligt ut!! Kram!

2013-09-30 @ 19:07:53
URL: http://linnalrutz.blogg.se
Postat av: Nina

Hej super roligt att se vad som pågår bakom "scenen", men tänkte på det får ni var sitt hotellrum eller delade du rum med någon??? :)

Svar: Vad roligt att höra att ni gillar det!😃 vi delar tim två och två :)
Matilda

2013-10-01 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0