JACKETS

HÄRHÄRHÄR
HÄRHÄRHÄR

Det är galet hur fort sommaren har passerat i år, det är bara augusti och det känns redan som höst. Även om jag har svårt att inse att sommaren i princip är över så längtar jag ändå lite till hösten. För visst kan man säga vad man vill om den regniga och tråkiga perioden, men höstmodet är ju bara något av det bästa och snyggaste som finns! Sitter just nu och kikar runt lite på olika höstjackor, och kappor i olika modeller är ju helt klart en favorit i alla fall. Framförallt den svarta längst ner i mitten, älskar oversizemodellen och att det blir som en polotröja kring halsen. Även fuskpälsen nere till vänster ser ju hur mysigt ut som helst, dessutom är det så fräscht med ljusa färger. 

 

Tänkte även passa på att tipsa er om en riktigt bra sida med rabattkoder också, har ni hört talas om rabattkalas? De samlar massa bra kampanjer hos olika butiker och har även egna samarbeten vad gäller rabatter. Ibland kan man verkligen göra fynd. Du kan bland annat hitta rabatter och kampanjer från Nelly & H&M som jag har länkat till ovan. Kalasbra!

 

Nu ska jag nog ta och klicka hem någon av jackorna ovan, om min plånbok tillåter ;) Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0