BLOGGBYTE OCH DESIGNFEL

Här får ni ett smakprov på en av flera bilder som jag tog häromdagen, resten får ni antagligen imorgon!
 
Jag måste börja med att verkligen be om ursäkt för att min design här på bloggen har blivit lite huller om buller. Men det är nämligen så att om allt går som det ska kommer jag att byta bloggportal inom en mycket snar framtid. Ni kan vara lugna, för er kommer det inte bli någon större skillnad eftersom jag självklart kommer ha kvar samma domän (bloggnamn) fortfarande. Ni ska få veta allt snart, men än så länge håller jag det hemligt lite till hihi. Men jag ser verkligen fram emot att få berätta för er, och jag tror att det här kan bli riktigt bra! Men i vilket fall så har det skett lite oväntade ändringar i mina kodmallar under flytten. Så jag hoppas att ni har överseénde med att det kan vara lite stökigt här i designen. Det kommer snart vara åtgärdat! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

vad kul för dig :D Grattis! Du är en så stor inspiration, blir galet sugen på att starta upp min blogg igen (eller en ny), bara fotorelaterad. men får se hur det blir :) kram

2014-01-09 @ 11:43:45
Postat av: Anonym

Snälla byt inte till någon bloggportal som är så fula och har massa reklam runt om huller och buller

Svar: Jag lovar dig, det kommer absolut inte hända! Det är det sista jag vill!
Matilda

2014-01-09 @ 21:05:02
Postat av: filippa

Hej Matilda! Jag tänkte bara säga att om du har en idé eller något och inte vill designa själva så går jag faktiskst i en kurs som heter webbutveckling där vi lär oss att koda. Och vi fick nyligen en uppgift att vi skulle skapa en riktigt webbsida åt någon eller åt ett företag. Så om du skulle vilja skulle jag kunna göra den ? :) Det skulle såklart inte kosta ngt ! Det är bara ett litet förslag :)

SVARA PÅ DEN HÄR FÖR DÅ KOMMER SVARET TILL MIN BLOGG ! :$

Svar: Hej Filippa! Tusen tack för förslaget verkligen, otroligt snällt av dig. Vilket superförslag! Dock så kommer jag att ha en liknande design som den jag har idag på min nya blogg efter mitt bloggbyte. Och om jag sedan skulle vilja ändra designen så finns det folk där som gör det åt mig, om jag inte vill göra det själv vill säga. Men än en gång, jag är otroligt smickrad över ditt fina erbjudande. Tack så jättemycket! Hoppas du hittar en bra webbsida att designa. Stor kram på dig!
Matilda

2014-01-10 @ 13:51:08
URL: http://kronholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0