YOU ARE THE BEST

Idag var det alltså back to school som gällde. Hade ju inte tackat nej till lov ett tag till men men.. det är bara att försöka ta sig igenom det.
Efter skolan gick jag förbi Malin ihop med mina favorittjejer på bilderna ovan. Som jag nämt tidigare är min vän Malin utbytesstudent i Madrid under hela andra året på gymnasiet, men hon var varit hemma och hälsat på nu under julen. Fytusan vad vi har saknat henne! Lovet har varit toppen, det har varit så härligt att få umgås igen. Dock åker hon tillbaka till Madrid imorgon igen så vi passade på att säga hejdå. Det kändes dock inte lika tungt den här gången som när hon åkte i Augusti förra året, ett halvår går faktiskt ganska fort ändå! Dessutom planerar vi en resa ner till Madrid för att hälsa på henne på påsklovet. Läntar så!!

Kommentarer
Postat av: Jolin Berg

Härliga bilder! :)

2014-01-07 @ 20:24:50
URL: http://jolinberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0